Tuesday 18 March 2014

Sabun whitening tofu jenama fancy secret


         blogger nak cerita mengenai sabun tofu whitening jenama Fancysecret.  Sabun ini terbuat dari tofu, green tea, dan bamboo charcoal. Sejujurnya blogger memang pakai produk ni selama 3 minggu dan hasilnya sangat memuaskan. Produk Fancysecret ini dikatakan adalah sebuah produk skincare yang sangat sesuai untuk kulit muka Asean.
 Dan katanya lagi,  ramuan rahasia mereka terletak pada 'anti polution' active ingredient yang berfokus kepada mencegah polusi udara mencemarkan kulit muka. Produk ini di formulakan oleh beberapa saintis Asean untuk kulit Asean. Sehinggalah rakyat Hanoi tidak akan mengalami perubahan kulit muka ketika berada di Jakarta yang sangat panas.
   Blogger sangat la tertarik sebab blogger selalu travel ke beberapa negara Asean, dan baru baru ini blogger travel ke Ho chi min,Hanoi dan Bangkok, boleh dikatakan panas sejuk panas la muka blogger ;-). tapi sabun tofu whitening ni memberikan balance yang cukup pada kulit muka blogger sehingga lah jerawat yang sepatutnya dahpun keluar, senyap jee tertidur kat dalam...




No comments:

Post a Comment