Saturday 5 April 2014

Fancy Secret Day Whitening Cream



Salam sejahtera. saya nak bercerita lagi mengenai mamfaat dan khasiat whitening day cream jenama Fancy Secret. Sebuah jenama yang tengah popular di Thailand dan Indonesia dan sekarang mula membanjiri pasar Malaysia.

UV Whitening Premium Pearl Cream yang sangat berkesan menjadikan kulit muka lebih putih, lebih gebu dan lebih berseri. Cream Fancy Secret ini mengandungi 8 formula hebat dan di proses dengan menggunakan peralatan canggih di Kilang GMP milik Syarikat Fancy Group.

Mari kita beramah sebentar dengan salah satu dari 8 formula unik dari Fancy Secret Day Whitening Cream ini.

  • Centella Asiatica
Merupakan Herba yang banyak didapati di Indonesia, Iran, Papua dan Utara Australia.Sangat kaya dengan Vitamin A,B,C, dan D. Selain itu juga sangat kaya dengan berbagai mineral seperti zinc, potassium,calcium,magnesium,manganese,sodium, silica dan selenium. Ada juga mengandungi triterpenoid yang berfungsi merangsang pembuatan collagen dalam badan.

Herba ini megandungi propertis anti-viral, anti bakteri dan anti imflammatory yang berfungsi menyembuhkan penyakit kulit seperti psoriasis, dermatitis dan luka bakar. Herba ini dapat menyembuhkan luka bakar disebabkan ianya dapat meningkatkan peredaran darah ke bahagian yang bermasalah. 

Mengandungi collagen booster yang mampu menghilangkan parut pada kulit muka dan mengencangkan lagi kulit muka. Berfungsi menghalang proses penuaan pada kulit muka, menghilangkan kedut pada kulit muka dan menjadikanya lebih berseri dan muda.

Penuaan pada kulit muka ialah sebuah proses berkurangnya kadar collagen pada kulit, sehingga kulit berkedut dan garis penuaan jelas kelihatan pada kulit muka. 

UV Whitening Premium Pearl Cream sangat berkesan memperlambat proses penuaan pada kulit muka.

Hanya RM 35


No comments:

Post a Comment