Wednesday 30 April 2014

Fancy Secret Perfect White sangat berkesan untuk Anti Aging

Fakta Fakta Niacinamide Fancy Secret:

Niacinamide yang merupakan formula dari Fancy Secret Perfect White Moisturizing Cream adalah Vitamin B3 yang terbentuk semasa badan kita menyerap niacin yang berlebihan dari apa yang diperlukan.  Chemical ini dapat ditemukan di banyak makan​an seperti sayur sayuran,  kacang, daging,ikan,telur dan lain lain. 
Niacin dan Niacinamide sangat penting untuk badan kita. Kedua chemical ini akan cair dengan air dan sehingga sangat mudah di buang oleh badan. Jadi untuk tetap sehat,badan memerlukan supply niacinamide yang berterusan. Niacin sangat lah penting untuk. Salah satu dari banyak sebabnya adalah IA menjaga jantung dari cholesterol yang tidak baik dari memasuki badan.

Niacinamide formula fancy secret perfect white moisturising cream dapat membaiki tone dan texture kulit. Pada tahun 2005 research dan study ,50 wanita mencuba niacinamide yang ada di dalam fancy secret perfect white moisturising cream untuk menyelediki keberkesanan anti aging. Hasil penelitian menunjukkan keberkesanan Niacinamide yang ada di dalam Fancy secret perfect white moisturising cream.  Hasil penelitian juga menunjukkan kesan yang bagus untuk menghilangkan parut jerawat dan melindungi dari UV.

Harga Produk Fancy Secret:


  • Fancy Secret UV Whitening Premium Pearl Cream RM 35
  • Fancy Secret Perfect White Moisturizing Cream       RM 39
  • Fancy Secret Acne Clear Whitening Tofu Soap        RM 21.90
  • Fancy Secret Bamboo Charcoal plus Whitening Soap  RM 21.90
Fancy Secret merupakan Jenama Kosmetik Asean yang sangat popular disebabkan keberkesanan dan sangat selamat di gunakan. 

Jenama Kosmetik di Malaysia kebanyakan mengandungi bahan bahan terlarang sehingga tidak dapat memasuki pasaran negara Asean lainya. Produk produk kosmetik yang ada di Malaysia tidak banyak yang menitik beratkan pada faktor keselamatan.

Fancy Secret merupakan Jenama Asean yang berkesan
Fancy Secret untuk memutihkan muka

Fancy Secret Day and Night Cream

Kosmetik Fancy Secret

1 comment: